Project Kafam Karıştı v0.2

Kumdan yapılmış bir Truva heykeli. Alt metin: "İşte muhteşem Troy heykeli! Artık dışarı çıkabilirim."

Evet, çalışmalarım her türlü engele rağmen devam ediyor. Hatta oyun motorunun 0.2.4 versiyonunu kullanarak, çok basit de olsa, ilk oyunumu yaptım ve sevindirik oldum. Kumdan heykellerle dolu bir plajda Truva heykelini arıyoruz; heykeli gördükten sonra da dışarı çıkabiliyoruz, eheh.

Bir yandan programı geliştirirken, diğer yandan da oyun motorları ile ilgili bol bol araştırma yapıyorum; ki kafam iyice allak bullak oldu diyebilirim. Özellikle scripting ile ilgili büyük bir kararsızlığa düştüm. Şu anda kullanmakta olduğum sistem sanırım gelişmiş fonksiyonlar için yetersiz kalacak, kafamda bir an önce farklı bir sistem oturtmam gerekiyor. Kullanıcı dostu olsun istiyorum; ama şöyle de bir durum var ki kullanıcıya düşen yük azaldıkça bana binen yük artıyor ^^. Şu an için frame/room temelli, dışarıdan script’ler ile desteklenip geliştirilebilir bir sistem düşünüyorum, bakalım hayırlısı.

v0.2 (17.10.2006)

  • Değişken desteği eklendi.
  • Programlama tarzında köklü değişiklikler yapıldı.
  • Ses desteği eklendi.
  • Temel anlamda bir Inventory sistemi eklendi.
  • Klavye desteği eklendi.

Ben gelişmeleri bildirmekten çekinmeyeceğim, lütfen sizler de yorum yapmaktan çekinmeyiniz. (: